sobota, 16 marca 2013

Insomnia

Hej ;)

Zabieram się za napisanie posta od czwartku. Niestety, z powodu przyjęcia pracy jako copywriterka (dorobić na "waciki" ;d), nie miałam bardzo czasu napisać tu. Mam zapisany niedokończony post opisujący dokładnie plyo, jednak opublikuję go w poniedziałek ;)

A teraz chciałabym się pożalić. Może i nikt tego nie czyta, ale ponarzekam sobie tutaj publicznie choć sama do siebie.

Uczę się zaocznie na kierunku bankowość, studia II stopnia. Tak się dziwnie złożyło, że w piątek sobie pospałam dość fajnie, ale w dzisiaj musiałam bardzo wcześnie wstać by zdążyć na 8 na zajęcia. No i jak na złość, kiedy się położyłam wczoraj około północy nie mogłam zasnąc. Czy która z Was też ma takie problemy z zasypianiem, że przez 4 godziny się przewraca z boku na bok i nie może za cholerę zasnąć? ;/


No szlag by to trafił. O ile przez pierwsze parę godzin w szkole kontaktowałam, to miałam dzisiaj tak typowo matematyczne przedmioty, że koło godziny 12 mój mózg chyba przestał funkcjonować haha. No ale obyło się bez zbędnych ekscesów na szczęście i do domu jakoś dojechałam... Niestety na domiar złego mój facet mnie wkurza od tygodnia, mam żal do siebie, że nie mam stałej pracy i ogółem nie mam nawet z kim wyjść pogadać. Moje grono znajomych ogranicza się do wymienionego już faceta i paru współnych znajomych. Kiepsko... Ehh, nie ma to jak sobie ponarzekać, od razu lepiej haha. No i wytrwałam 5 dni/6 dni INSANITY, ale nie byłam po prostu dzisiaj w stanie poćwiczyć. Może uda mi się to jutro odrobić, ale jeśli nie to trudno. Dietę oceniam na 50% haha....



Mam nadzieję, że przyłość niesie więcej pozytywów i jest na co czekać, mimo wszystko. Dzisiaj znalazłam kilka ciekawych ofert pracy od dłuższego czasu, może coś się uda :)

Trzymajcie kciuki :)

P.S. Polecam wszystkim serial TOUCH - niezwykły obraz o naszym losie, powiązaniach z innymi ludźmi, obraz o miłości i idei pomagania z bardzo zaskakującymi zwrotami akcji i ciekawym głównym wątkiem ;) Może kiedyś napiszę o nim więcej, a tymczasem zmykać oglądać kolejny odcinek!

SundayMorning
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz