czwartek, 4 lipca 2013

Pierwszy ZWOW

Witam ;)

Miał być aktywny lipiec, i od 2 jest haha :) wprawdzie krótko, ale od czegoś trzeba zacząć. Wczoraj w ramach urozmaicenia swojego dotychczasowego treningu oraz braku czasu na jakieś długie ćwiczenia zdecydowałam się na swój pierwszy ZWOW. Dużo dobrego słyszałam o Pani prowadzącej te zestawy ćwiczeń, Zuzanie Light czy jak jej tam. Na pierwszy ogień poszedł nr 20 ;) nie powiem, przyjemne ćwiczonka jednak już po pierwszej rundzie przegoniłam Panią prowadzącą w znaczny sposób (choć nie to było moim zamiarem). Ogółem fajny trening, ale nie zgadzam się ze stwierdzeniem że w ciągu dnia można wykonywać ten jeden zestaw + rozgrzewka i rozciąganie. Zdecydowanie za krótko i zbyt mało intensywnie jak dla mnie, ale może to z powodu wybrania akurat tego zestawu ;)

Po ostatnim egzaminie, który poszedł dość dobrze dziś bo umiałam ściągać xD (pierwszy raz na tym kierunku). Aż wstyd przyznać, ale nie miałam głowy zapamiętać całej ustawy budżetowej i o finansach publicznych, więc zdałam się na umiejętności ukrywania ściąg :D mam nadzieję, że się to opłaci mimo wszystko. W ramach nagrody za ukończenie sesji kupiłam sobie spodnie w takim oto kolorze:


Tylko że są to dopasowane rureczki ;) Ciekawe co jutro w pracy na nie powiedzą :D Ogółem miałam zamiar dzisiaj pobiegać, ale wróciłam o 19.30 do domu i zjadłam obiad, więc chyba do 20.30 nie dam rady go wchłonąć żeby potem nie było mi niedobrze i nie nabawić się kolki. Chyba postawię na coś bardziej cardio o 21 w domowym zaciszu ;)

pozdrawiam

SundayMorning

xoxo


Ciało ma przecudne ;)

29 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanej sesji! Rureczki mają świetny kolor i na pewno będziesz w nich wyglądać szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam te wszystkie modne zestawy ćwiczeń nie kręcą- próbowałam nawet Chodakowskiej, ale teraz stwierdzam, że to nie dla mnie. Chce podążać własną ścieżką- robić to co lubię i ćwiczyć to co chce:-) Rurki świetne- ostatnio gdzieś podobne widziałam i tylko jak wrócę z wakacji to sobie kupię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię próbować różnych rzeczy, dlatego spróbowałam :) to udanych wakacji! :D

      Usuń
  3. Ekstra rurki ;). Cardio w domu zamiast biegania to może być dobry pomysł. Może pobiegasz jutro rano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rano przed pracą na pewno nie zamierzam biegać... ;)

      Usuń
  4. Rurki super. Ja muszę sobię kupić bo ostatnio mi się porwały moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzka ogólnie zaleca, żeby dawać z siebie max, robić ZWOW'y na 100% swoich możliwości. Wtedy faktycznie, wraz z rozgrzewką i stretchingiem, taka sesja wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdy to za mało to myślę, że nic się nie stanie gdy coś do tego dodam :)

      Usuń
    2. ja ostatnio wybrałam sobie taki zestaw, który nie dał mi popalić
      natomiast podczas zwow 1 myślałam że ducha wyzionę
      każdy zestaw ćwiczeń zapewne ma zróżnicowaną intensywność i nikomu się krzywda nie stanie jeśli po spróbujesz jeszcze czegoś ;)

      Usuń
  6. ale mi się podobają te spodnie !!! mega kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślałam żeby wypróbować jakiś zestaw tej Pani,tylko jeszcze nie wiem który:)

    A kolor cudowny:) Od razu robi się słoneczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zaliczenia sesji, też już mam to za sobą ;) Spodnie-genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś do zuzki przekonać sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie mogłam i w sumie wiem dlaczego, ale dam jej drugą szansę ;)

      Usuń
  11. Kolor spodni niesamowity! Taki pozytywny.
    I gratuluję zaliczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. o pjestes pierwsza, ktora skrytykowala Zuzke normalnie szok bo wszyscy sie i zachwycaja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie skrytykowałam, tylko wyraziłam swoje zdanie nt intensywności. Może akurat ten zestaw był dla mnie za mało intensywny :)

      Usuń
  13. dziekuje za banerek do spisu blogow :))

    OdpowiedzUsuń
  14. a no nie mam zamiaru się poddawać :)

    co tam u ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisujesz sie na 5 maraton treningowy blogerek ?:)) zachecam !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na jutrzejszy Maraton Treningowy Blogerek
    http://czekoada.blogspot.com/2013/07/maraton-treningowy-blogerek-edycja-6.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu tu tak cicho???
    My tu usychamy z tęsknoty i ciekaowści ! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana wracaj ! strasznie nam Ciebie brakuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ne ofrojmë një ilaç për trajtimin e problemeve të ndryshme shëndetësore, duke përdorur një droge që është dhënë dhe të grurit mund të kuruar sëmundjen plotësisht.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń