czwartek, 18 kwietnia 2013

Włosy + Motywacja

Witam witam :)

Dzisiaj niećwiczeniowo i niedietowo i niezdrowożywieniowo. A tak sobie chciałam poględzić jak to rasowa baba robi ;)

Jako, że moje włosy przechodzą średnio 2-3 razy w roku totalną zmianę koloru, często mam problem z uzyskaniem właściwego efektu. Teraz mają kolor takiego słonecznego blondu, a marzy mi sie jaśniutki beżowy kolorek. W tym celu zakupiłam rozjaśniacz joanny (do kąpieli rozjaśniajEfekty pokażę w jutrzejszym poście, o ile będzie się czym chwalić :D
ącej - bo uprzednio włosy miałam koloryzowane farbą blond, a jak wiadomo: sama farba f
arby nie rozjaśni i trzeba je do tego przygotować) oraz farbę szlachetna perła naturii.

Jako, że kąpiel rozjaśniająca nieco niszczy włosy, mam w związku z tym do Was pytanie. Jak dbacie o włosy po zabiegach fryzjerskich polegających na farbowaniu tudzież rozjaśnianiu? Ja mam zamiar po całym procesie nałożyć treatment wax + żółtko + odrobina oliwy z oliwek i pod czepek na 30 min, po czym naturalnie wysuszyć włosy i dalej je pielęgnować jak dotychczas. Jestem ciekawa, czy któraś z Was zna jakiś magiczny sposób na odżywienie i nawilżenie włosów :D (wiem, że jest gros blogów na ten temat, ale mi chodzi o takie domowe sposoby niewymagające zamawiania tony olejków i innych rzeczy, bo mnie po prostu na takie zakupy nie stać).

Niedawno wróciłam z kanałowego leczenia zęba, dalej oczekuję na jakiś telefon w sprawie pracy, a teraz idę się porelaksować na słoneczku i może zabrać się w końcu za pracę mgr :D A na zachętę kilka utworów, które moim zdaniem mają świetne przesłanie i mnie osobiście bardzo motywują do działania i robienia czegoś dobrego ze swoim życiem:


(za chiny nie umiem dodać normalnie video oficjalnej wersji klipu ;/)



Ściskam,

SundayMorning
xoxo

18 komentarzy:

  1. Co jak co, ale kolor swoich wlosow uwielbiam i nigdy ich nie farbowalam. Nie wiele moge Ci poradzi, na codzien stosuje maski waxa, a ostatnio zakochalam sie w oleju kokosowym. Nierafinowany nakladam na wlosy i skore glowy na cala noc. Moze poczytaj o jakis smarowidlach do wlosow wlasnie z olejm kokosowym, bardzo go polecam :) ...no i nie jest tak tlusty jak oliwa olwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszcze naturalków ;) ja moich nie widzialam od 8 lat (pomijając odrosty) a oscyluje od czerni po jasny blond który mam obecnie. Używam Vatiki z olejem kokosowym :)

      Usuń
  2. Ja też rozjaśniałam włosy i nigdy więcej tego nie zrobię. Tak strasznie zniszczyłam włosy, że do teraz staram się zwrócić im naturalną moc i blask. Ja używam odżywek nawilżających 2-3 razy w tyg i olejuję je oliwą z oliwek, na całą noc lub na kilka godzin 1-2 razy w tyg. Po tym włosy są piękne i lśniące. Teraz farbuję już tylko na ciemne kolorki, zazwyczaj brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam rozjaśniacza do kąpieli rozjaśniającej, i mi włosów znacznie nie zniszczyła na szczęście :)

      Usuń
  3. Ja polecam olejowanie oliwą z oliwek, zwykłą oliwką dla dzieci np. Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja skupiam się na olejowaniu włosów, oczywiście maseczki plus maski, dieta i wszystko jest w miarę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tak bardzo chciałabym zafarbować włosy ale boję sie odrostów! :( ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odrosty nie straszne, choć naturalne oczywiście są wiele lepsze :)

      Usuń
  6. mam bardzo zniszczone wlosy po 3 rozjasnieniach, dlatego zaczelam uzywac Seboradin

    http://mokah-blog.blogspot.com/2013/04/kosmetyczne-sos-do-wosow-suchych.html#comment-form

    poki co wlosy wygladaja lepiej, ale dopiero po 2 tygodniach jest napisane o jakis satysfakcjonujacych rezultatach :) dostepny w aptekach naprawde polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będą kiedyś mocno zniszczone na pewno wypróbuje, dziękuję za radę :)

      Usuń
  7. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    P.S. To zdjecie before after w poprzednim wpisie to ty?? jesli tak to masakra, wielki szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zerkam ;)

      Nie, to nie moje zdjęcie. Before/after mojego autorstwa zamieszczę po skończeniu Insanity :)

      Usuń
  8. A już myślałam ze to Twoje zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie lepiej :)

    ładne farby ciekawe jak na twoich włoskach wygladają

    OdpowiedzUsuń
  10. ajjj no boczki to jest masakra ale mam na nie super ćwiczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no ;d na moje tak samo. najważniejszy jest chyba dla mnie ruch

    OdpowiedzUsuń