środa, 22 maja 2013

Fitness blender, rzecz o pośladkach

Witam ;)

Wczoraj, już szczerze nie pamiętam na którym z blogów natrafiłam na ćwiczenia przeznaczone do kształowania pośladków autorstwa http://www.fitnessblender.com/. Z ciekawości, zamiast zaplanowanej na wczorajszy dzień zumby odpaliłam sobie ten oto filmik:


Filmik podzielony jest na 5 oddzielnych ćwiczeń, gdzie są one wykonywane po 5 razy z dodatkowymi krótkimi ruchami pulsacyjnymi również powtarzanymi 5 razy. Stąd nazwa treningu - 5x5x5 Pulse Workout for Butt & Thigs.

Przyznam, że te krótkie ćwiczonka dają bardziej popalić niż cały zestaw ćwiczeń na nogi z P90X Legs & Back. Postanowiłam wszem i wobec iż będę go wykonywała 3x tydzień dodatkowo. Za chwilę mi wyjdzie po 2h ćwiczeń dziennie jak tak dalej pójdzie haha. ;)

Innym filmikiem, który swego czasu stosowałam na podrażnienie mojej tylnej części ciała (^^) był sławetny już i legendarny: Chcę mieć takie pośladki - Tamilee Webb:




Polecam szczególnie początkującym dziewczynom chcącym nadać jędrności swoim pośladkom i poczuć je na drugi dzień ;) Całość podzielona jest na 2 zestawy, które mają po 15 minut. Wykonywane są w nich różne ćwiczenia, o ile pamiętam powtarzane w różnych kombinacjach w 3 seriach. Dla mnie najbardziej efektywny był pierwszy zestaw, jak rozpoczynałam swoją przygodę z domowymi ćwiczeniami (a było to hm.... z 8 lat temu jak nic) to na drugi dzień po wykonaniu tylko 15 minut nie umiałam chodzić :D Ahh co to były za czasy.

Nie sposób również zapomnieć o nieśmiertelnym 8 minute:


Gang ;D Dla lepszego efektu polecam założyć na kostki obciążniki 1kg i powtórzyć dwa, trzy razy, z pewnością to poczujecie :) 


I to by było dzisiaj na tyle, chciałam tak coś od siebie dodać działającego właśnie na podniesienie pupy i jej ujędrnienie - bo pamiętajcie, dla redukowania tkanki tłuszczowej przeznaczone są inne ćwiczenia (cardio, interwały, HIIT i tak dalej). Miałam zamiar iść spróbować pobiegać - ale coś burzowo za oknem jest i chyba dzisiaj jeszcze zrezygnuję. Kolano o dziwo już nie boli, nawet przy wchodzeniu lub schodzeniu ze schodów. Jak pogoda nie dopisze to odpalę sobie jakiś Max z Insanity ;)

Pozdrawiam

SundayMorning
xoxo

23 komentarze:

  1. O może wykorzystam któryś z zestawów c

    OdpowiedzUsuń
  2. Któryś z zestawów ćwiczeń :D przepraszam za szybko się opublikowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znane mi są te filmiki i również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ćwiczenia na pośladki. Do tej pory ćwiczyłam 10 min z Mel B. Opublikowane przez Ciebie filmiki są również świetnie, na pewno wykorzystam je w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do tych 10 min z mel b można dodać jeden zestaw i kompleksowy trening na pośladki w domowym zaciszu wykonany ;)

      Usuń
  5. Ten z fitness blender muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, a jakby dodać do tego hantle lub obciążniki to już konkretniejszy wyjdzie ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Fitness Blender, mają świetne zestawy :)
    ALE GANG RZĄDZI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można ich filmiki dowolnie łączyć przez co można stworzyć całkiem przyjemny zestaw ćwiczeń ;) haha ;D

      Usuń
  7. świetne dzieki za cynk :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a znasz coś konkretnego na pozbycie się tkanki tłuszczowej z nóg? wykonuję cardio np. tabata i skakanka ale spada jedynie brzuch.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ud ciężko jest zbić tkankę tłuszczową, choć u jednych spada ona szybciej a u drugich wolniej. Ponoć bieganie jest dobre na tą kwestię - ja przez 3 tygodnie przerywanego biegania straciłam 1cm a już nie chciało wcale ruszyć. Dieta + długie, wolne cardio :)

      Usuń
  9. moze przylaczysz sie do maratonu treningowego blogerek szczegoly tu

    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/05/maraton-treningowy-blogerek.html#comment-form

    zachecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie aczkolwiek w sobote mam 1h trening z P90X i nie wyobrazam sobie cwiczyc 3h ;p

      Usuń
    2. zrob wyjateczek i pocwicz z nami plis plis plis :)))

      ( oczy kotka ze shreka )

      Usuń
  10. i zrob kompromis godzinke pocwicz z nami i godzinke P90X ok ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super :)) wspomnij o tym na blogu, aby przylaczylo sie wiecej dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajne. Ćwiczenia. Te z pierwszego filmiku koniecznie muszę włączyć do mojego zestawu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ćwiczenia! 8 min abs uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kiedyś spróbować tych ćwiczeń! ; )

    Przy okazji zapraszam do wspólnej akcji robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html

    OdpowiedzUsuń

  15. Bardzo mi milo ze dolączyłas do maratonu :)

    Napisz prosze informacje o maratonie to mosze jeszcze kilka dziewczyn dopisze sie i bedzie nas wiecej :)
    lub umiesc z boku strony banerek, podajac link do wpisu ze szczegolowymi informacjami.

    --- dzisiaj wieczorem ustale kolejnosc cwiczen i opublikuje na stronie jak bedzie przebiegal maraton
    --- jutro o 15:00 wstawiamy pusty post z tytulem Maraton treningowy blogerek w tresci wpisujemy startujemy, zeby kazda z nas miala pewnosc ze cwiczymy w tym samym czasie

    + banerek

    potem dopisujemy wrazenia z treningu, piszemy, ktore cwiczenia nam przypasowaly, a ktore np. sobie odpuscilysmy itd... wszystko co chcemy wniesc w udzial treningu
    jest duzo chetnych dziewczyn ktore chca drugi taki maraton o wieczornej godzinie dlatego chcialabym zebys we wpisie napisala tez jak widzisz kolejne maratony plusy i minusy

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń