poniedziałek, 11 marca 2013

Copywriter?

Hej ;)

Niedawno zgłosiłam chęć udziału pracy jako copywriter. Praca ta polega na zdalnym pisaniu tzw. "precli", artykułów, poradników i innych tekstów służących pozycjonowaniu stron www. Moje zgłoszenie miało miejsce parę tygodni temu, jednak do dzisiaj mam okazję skorzystać z tej oferty i dorobić parę groszy na studia. Dzisiaj wyraziłam zgodę, zobaczymy co z tego wyniknie ;)

Mam tylko nadzieję, że nie zabraknie mi samozaparcia na pisanie tych tekstów... Już raz dorabiałam sobie w ten sposób, jednak wtedy zbiegło mi się to w czasie z pisaniem pracy licencjackiej i zrezygnowałam po 3 miesiącach... A teraz czeka mnie praca mgr :D (na szczęście obrona w przyszłym roku).

Pozdrawiam wszystkie piszące copywriter'ki i copywriter'ów, życzcie mi powodzenia!

SundayMorning
xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz